mandag den 23. april 2012

Dag 89

          


Jeg har SÅ meget at fortælle!

Jeg har endelig taget en beslutning, som jeg er sikker på er god for mig! Jeg har simpelthen besluttet mig for at stoppe hos familien her når jeg kommer hjem fra Californien. Denne verden er alt for stor og impulsiv for mig! Jeg bliver overstimuleret, og forvirret af det.
Jeg gør det fordi jeg vil give gymnasiet en chance. Og det tror jeg bliver svært hvis jeg kommer hjem, som i Flyndersøvej, to uger inden skolestart. Nu vil jeg så i stedet for kunne tage hjem, og have 3 måneder hjemme til at forberede mig i.
Det passer så tilfældigvis også ind i deres planlægning. For så har de stadig væk god tid til at finde en ny pige, som børnene kan lære at kende, inden de skal til at lære et helt nyt sprog og alt det der.
Men det er vigtigt at vi forstår, at jeg kun gør det her for mig.

Ligesom jeg gerne vil have en hund for mig. Jeg vil virkelig gerne have en at følges med igennem mit ungdomslivs mange forandringer. Mit behov for tryghed er kolo-enormt! Jeg har brug for mere tryghed og faste rammer, end en puddelhund! Og jeg tror helt oprigtigt at jeg vil få en masse godt ud af en hund. I kender mig jo! Større dyreelsker findes der ikke på denne klode! (Bortset fra edderkopper, slanger, komodoveraner, biller, insekter, krokodiller, fisk, bjørne, pumaer, løver, tigere, hajer, kamæleoner, mus, rotter) Ja okay, måske ikke helt så stor en dyreelsker igen......... Nå! Det kan jeg så tage af mit CV! ;-)
Men jeg kan altså godt lide hunde!

Det bliver mærkeligt at slutte hos den her fantastiske familie.. De er jo efterhånden begyndt at betyde ret meget for mig! Den lille charmetrold der flyver rundt som en ninja, og råber "NINJA GO!", prinsessen der render rundt på tæer, i sine fine prinsessekjoler, biograf- og fitnessturene med mester + alle de gode snakke og den kærlige frue, der søger for at jeg spiser ordentligt og passer mit arbejde.. Hmm.. Måske har jeg følelser alligevel? Just kidding, mine følelser er ikke til at ignorere! Jeg er sikker på at jeg føler alting dobbelt!

Det bliver også mærkeligt at jeg ikke skal skrive på bloggen mere.. Det er blevet sådan en hverdagsting.. "Jeg går lige ind og opdaterer bloggen", "Har du husket at fortælle alle hvor lækker jeg er på din blog, Laura?" (mester) og "Heeey Lauraaaaaaaa, har du egentlig fortalt ham der blok at jeg kan putte 3 tøjklemmer på hvert øre, uden at det gør ondt?"

De næste par dage skal vi til Los Angeles og Hollywood.
I morgen kører vi dernedad, og finder et sted at bo. Tirsdag tager vi i Disneyland, men kun tirsdag, for vejret bliver virkelig ikke særlig spændende.. Regn regn regn, sky, regn regn regn. Derfor cutter vi én dag af skemaet, og bliver kun til onsdag. Derfor kommer vi jo så heller ikke til, at være i Hollywood på min fødselsdag, men dagen inden.. Det går nu også nok! :-) Mon ikke Robert vil gifte sig med mig alligevel!

Og tirsdag i næste uge vender jeg snuden mod Nordøst, og drager af sted på en længe ventet hjemkomst! Ihh hvor jeg glæder mig til at se min dejlige søster stå og vifte med sit nye kørekort i lufthavnen! :-D

Så har jeg også lige fået at vide, at min dejlige tante Henriette, ligger på fødeafdelingen i skrivende stund! Så der er en dejlig lille kusine på vej! :-) Hende glæder jeg mig meget til at møde! Jeg tror jeg køber et outfit med hjem til hende, herovrefra! :-)

Nu vil jeg ligge mig til at sove, og drømme mig hjem i min dejlige seng, ved siden af min elskede søster! :-)

- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar