onsdag den 18. april 2012

Dag 85




























I dag var vi på besøg på et dyreinternat. Det var vildt spændende, og jeg havde det SÅ dårligt da vi gik, for jeg ville bare have dem alle sammen med hjem! Mange af de hunde har en forfærdelig fortid, og de fortjener bedre end de bure de har i internatet! Derfor vil jeg kraftigt anbefale at redde en hund fra et internat! Den hund vi har hjemme i Nørre Snede nu, er fra dette internat. Han er den dygtigste, lydigste og mest hyggelige hund nogensinde!
Bare fordi en hund har oplevet noget slemt, betyder det ikke at den er slem!
På dette billede ser man to små chihuahua hunde! De er simpelthen så små som nyfødte babyer, og bliver ikke større! De er stille og rolige, gøede faktisk ikke, og var så venlige så venlige!


Denne hund fangede min opmærksomhed med det samme! Den ville simpelthen ikke slippe mine øjne! Den var bare dejlig! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar