søndag den 15. april 2012

Dag 82














I må virkelig undskylde at jeg ikke får skrevet noget mere. Der sker bare så meget!

I fredags var det prinsessens fødselsdag. Så vi vækkede hende med sang og tog bagefter på Ihop for at spise morgenmad.

Det var en rigtig hyggelig dag!

Lørdag holdt vi fødselsdag for prinsessen, for de venner vi kunne skrabe sammen herovre. Hun mente, at fordi hun fyldte seks år, skulle hun have seks kager. Så det fik hun! :-) Der var mazerin tærte, jordbærtærte, hindbærsnitter, chokoladekage, æbletærte og lagkage. Alle var virkelig begejstrede for udvalget, og der blev gået godt til den, men alligevel har vi køleskabet fuld af kage nu.

I dag fik jeg lov til at sove længe. Det var rigtig dejligt, for jeg legede med alle børnene hele dagen igår. Så da jeg stod op, tog vi afsted for at købe sko til prinsessen. Der fik jeg også liiiiige shoppet lidt. Jeg fik købt nogle t-shirts, en kjole, nogle sko, noget sportstøj og nogle rulleskøjter.

Jeg regner med at jeg får købt en iphone i løbet af de næste par dage:-) Så det er dejligt.

Jeg har lige regnet lidt på hvad min samtale med familien i morges kommer til at koste.. 700-800 kr... That one is on me! :-) Mor og far, i kan bare trække det fra min konto! :-)

Kan i have en hyggelig uge! :-)

- Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar