onsdag den 18. april 2012

Dag 85

Her de sidste par dage har jeg gået meget og tænkt på min fremtid.
Jeg får tilbud ind fra alle vinkler! Jeg ved at familien derhjemme rigtig gerne vil have mig hjem i gymnasiet. Men på den anden side vil familien her rigtig gerne have mig til at blive hos dem.. Og eftersom jeg lider af behagesyge, aner jeg ikke hvad jeg vil! Men jeg er efterhånden ret sikker på at jeg ikke er klar til gymnasiet endnu. Jeg har overhovedet ikke lyst!
Jeg har allermest lyst til, at tage et friår til, til at finde ud af, hvad jeg skal med mit liv. Så jeg overvejer lidt at få et nemt job, som noget rengøring, som jeg jo er blevet ret trænet til.
Så går jeg også og overvejer at få en hund. Bare til mig. Jeg ved godt at det lyder skørt! Men jeg er meget tryghedssøgende, så jeg har fået ideen om at få en hund. Jeg vil have den gennem min uddannelse, mens vi alle sammen flytter hjemmefra, i starten af mit voksenliv! :-) Jeg kunne så godt tænke mig en ven at følges med! Så hvis nogen overvejer at give mig en fødselsdagsgave, så bidrag til min lille ven! Jeg har allerede researchet! Jeg skal have en Engelsk Bulldog, det skal være en han og den skal hedde Elton.
 Jeg har fundet et hvalpekuld i Silkeborg, der har en alder der passer perfekt! :-) Nu mangler jeg bare lige approval fra mutti og fatti! :-) - Det er faktisk lidt unfair! Fruen og mester har tilbudt mig en hund for at blive hos dem.. :-)

Her igår var vi på stranden! Det var helt fantastisk! Hvis I nogensinde kommer til Californien, skal i tage til stranden i San Luis Obispo!

I dag var jeg igang med at gøre bilerne rent, da en ældre herre kom gående forbi. Han så lettere chokeret ud, så jeg spurgte ham om han var okay. Han fortalte så, at han lige havde set en puma, der gik rundt nede ved vandet. Det skal lige siges, at det er kun et hegn der skiller vandløbet og vores baghave! Sådan én kunne let tage den lille charmetrold! Så ham holder jeg godt øje med fra nu af! :-)

Jeg er blevet bedt om, at planlægge min fødselsdag.. Jeg har fået at vide, at den kommer til at være i Hollywood, så det skal jeg planlægge ud fra! :-)

Kan i have det godt derude! :-)

- Laura!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar